Philips SilentStar FC9310 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SilentStar FC9310 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

jannes.kees 27-01-2013

Zuigt erg goed,maar verder zeer gebruiksonvriendelijk....erg zwaar geen draaitop blaast van achter veel lucht, zodat je het sof wegblaast!!!Alles is erg stug!!!Jammer want de zuigkracht is super !!! Maar over het gebruikers-gemak is niet nagedacht!

Chris.Henny 23-12-2012

Onze ervaring:

Voordelen:
Zuigkracht is waanzinnig goed.
Hij is erg stil.

Nadelen:
De "vol" indicator werkt niet naar behoren, zak zit vol met groene indicator.
Zwaar in combinatie met onhandige til-greep.
Geen opbergvak voor borstel en plintzuiger.
Zuigstang is zwaar en lastig vast en los te maken.
Snoer rolt niet meer helemaal op, ook al een keer gerepareerd, na een aantal weken weer terug bij af..

Al met al niet erg blij mee.

Mailadres 31-10-2012

Inmiddels ca. 3 maanden deze stofzuiger in gebruik en wil hem afraden om te kopen. Reden hiervoor is niet de "looks" of geluidsniveau, want die zijn goed. Wat niet goed is zijn de volgende zaken; hij is vrij groot en zwaar. Tevens lastige greep om te tillen. De houder van de buis is zeer kwetsbaar en nu al afgebroken. Het snoer wil ook al niet meer naar binnen, de veer is nu al niet meer krachtig genoeg om hem volledig in te trekken. Door alle geluiddempende filters lijkt de stofzuiger sneller te stinken, voorheen was alleen de zak wisselen voldoende, nu kunnen alle filters ook om de haverklap gewisseld worden. Kortom, allemaal niet geweldig helaas.

Officiele reactie van Philips Nederland 27-11-2012

Beste Mailadres,

Uit uw review begrijp ik dat u niet tevreden bent over uw stofzuiger. Ik betreur het om dit te vernemen.

Het zou niet mogen zijn dat u een dergelijke klacht ervaart met de houder van de buis. Tevens geeft u aan dat de snoer niet meer terug in het apparaat gaat. Na aankoop heeft u 2 jaar fabrieksgarantie op het apparaat. Ik wil u adviseren om telefonisch contact met onze klantenservice op te nemen, mijn collega kan met u de mogelijkheden doorspreken.

Philips Webcare

BramTus 02-01-2012

Erg fijne stofzuiger. we waren aan het twijfelen over een Siemens (omdat we deze ook al hadden) toch overgestapt. Mooi meegenomen is de 40 euro retour actie van Philips.
De stofzuiger is stil en gaat gemakelijk over onze houten en stenen vloeren. In het begin denk je dat de zuigkracht niet zo hoog is omdat het zo soepel gaat maar als je in de buurt van gordijnen of vloerkleden komt dat merk je pas wat voor een power hij heeft.

Met andere woorden uitermate tevreden! (2 weken in bezit)

Bram

Elenbaas 14-11-2011

Prima stofzuiger. Stofzuigen van laminaat gaat heel erg licht. Stofzuigen is bijna een feest. Deze stofzuiger heeft als toevoeging 'silent star' waardoor hij dus weinig geluid zou maken. Als ik echter het laminaat stofzuig kun je de tv niet verstaan. Dus dat klopt niet helemaal. Ook zuigt hij op vloerbedekking enorm krachtig en dus heel zwaar. Je kunt dit bijstellen dmv een draaiknopje waardoor je met minder vermogen stofzuigt. Het fijnste is nog wel het lange snoer, waardoor je echt overal kunt komen.